Yes! Achmea schrapt functioneringsgesprek.

1 Contactmoment per jaar?!

Gek: dat je je klanten doorlopend vraagt wat ze van je vinden, maar het gesprek met je medewerkers reduceert tot één contactmoment per jaar. Vandaag kondigde Achmea aan met functioneringsgesprekken te stoppen, en terecht. In een andere vorm geeft feedback juist energie.

FeedbackRadar levert je de input voor een continu en positief gesprek over hoe je het doet, als medewerker en als team. Feedback van je klant geeft al geweldige input om als team je prestaties te verbeteren. Waarom dit niet nog krachtiger inzetten door ook elkaar directe feedback te geven?

“Achmea wil de nadruk gaan leggen op wat mensen goed doen, en niet op wat niet goed gaat. Dat juichen we toe”, zei een woordvoerster van vakbond De Unie. Dat is exact wat FeedbackRadar doet. Dat noemen wij de kracht van aandacht.

Aandacht krijgen voor je verhaal. Dat geeft je patiënt kracht

Aandacht voor wat er goed gaat. Dat geeft je als zorgverlener kracht

Aandacht voor wat beter kan. Dat geeft de zorg nog meer kracht

Aandacht voor het gesprek. Dat geeft je relatie met je patiënt kracht

DE
KRACHT
VAN
AANDACHT

Meer zorg inspiratie?

Laat je e-mailadres achter en ontvang maandelijks fijne zorg inspiratie.