Verhalen.

Mariëlle Ellens, Slingeland Ziekenhuis

We hebben voor FeedbackRadar gekozen, omdat het een open en transparant systeem is waarbij de focus ligt op open antwoorden en niet alleen op de cijfertjes. Een afdeling heeft een eigen omgeving waarmee ze zelf aan het werk kunnen, waardoor ze zelf meer gevoel krijgen bij de resultaten.

Medewerkers zijn heel erg trots op het ontvangen van hun complimenten en verbeterpunten en zijn veel gemotiveerder om daarmee aan de slag te gaan.

Ik vind het heel erg leuk om met Feedbackradar te werken omdat je echt laagdrempelig feedback terug krijgt van de patiënt. We kunnen in gesprek komen met de patiënt.

Het gebruik van Feedbackradar is zeer belangrijk voor het ziekenhuis omdat we op deze manier een verbetercyclus in hebben kunnen zetten met onze medewerkers, waarbij we de mening van iedere patiënt iedere dag kunnen volgen en we niet periodiek een rapport terugkrijgen van een andere instantie die een onderzoek heeft uitgevoerd waarbij de resultaten niet echt aanspreken tot de medewerkers.

Met de resultaten van Feedbackradar gaat de afdeling echt zelf aan de slag en gaan ze zelf de dingen oppakken die ze terugkrijgen van de patiënt. En daardoor wordt de verbetercyclus ziekenhuis breed in gang gezet.

FeedbackRadar, voor aandacht waar je energie van krijgt.

Alle gedachten die patiënten mogelijk hebben over jou als professional, zijn er al. FeedbackRadar spoort ze op, zodat je in echte contact met je patiënten kunt bouwen aan je kwaliteit.

Wil je meer informatie? Laat ons contact met je opnemen.
Vul hiernaast je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Waarom kiezen voor CEO Lab?
    Bekijk de verhalen van onze klanten en ontdek hun ervaringen over werken met FeedbackRadar.

    Waar gaat je hart als professional sneller van kloppen? Van goed zijn in je vak, van waardering van je klanten. Maar waardering is er in vele vormen.

    Bekijk alle verhalen
    Cindy Holweg Streekziekenhuis koningin Beatrix

    "De afdeling zelf kan aan de slag met de complimenten, maar ook de verbeterpunten."

    Cindy Holweg

    Kwaliteitsfunctionaris

    Streekziekenhuis Koningin Beatrix

    Bekijk het hele verhaal
    Dr. K.G. (Gie) Auw Yang Orthopeed St. Antonius Ziekenhuis

    “Niet alles is meetbaar, maar de mening van de patiënt is echt heel erg veel waard.”

    Dr. K.G. (Gie) Auw Yang

    Orthopeed

    St Antonius Ziekenhuis

    Bekijk het hele verhaal
    Annique Giesen Slingeland Ziekenhuis

    "Sommige dingen gaan misschien, omdat het dagelijks voorkomt, op de automatische piloot."

    Annique Giesen

    Kinderverpleegkundige

    Slingeland Ziekenhuis

    Bekijk het hele verhaal
    Liesbeth van der Veer Kinderafdeling st. Antonius Ziekenhuis

    "Ouders gaven in de FeedbackRadar aan dat ze de kinderartsen te weinig zagen. Dat was voor ons nieuw…"

    Liesbeth van der Veer

    Teamleider Kinderafdeling

    St Antonius Ziekenhuis

    Bekijk het hele verhaal
    Marieke Burgers Slingeland Ziekenhuis

    "Je hebt als team je eigen proces wat je gaat verbeteren."

    Marieke Burgers

    Medisch pedagogisch zorgverlener

    Slingeland Ziekenhuis

    Bekijk het hele verhaal

    Aandacht krijgen voor je verhaal. Dat geeft je patiënt kracht

    Aandacht voor wat er goed gaat. Dat geeft je als zorgverlener kracht

    Aandacht voor wat beter kan. Dat geeft de zorg nog meer kracht

    Aandacht voor het gesprek. Dat geeft je relatie met je patiënt kracht

    DE
    KRACHT
    VAN
    AANDACHT

    Meer zorg inspiratie?

    Laat je e-mailadres achter en ontvang maandelijks fijne zorg inspiratie.